خواص ژل رویال برای کودکان چیست؟

امروزه نه تنها عسل بلکه بسیاری از محصولات دیگر زنبور عسل نیز در بازار وجود دارند. عسل خام حاوی مواد معدنی، ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، آنزیم‌های مختلف و کربوهیدرات‌هاست. گرده زنبور عسل، نیز دارای انواع مختلفی از اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب، آنزیم‌ها، عناصر کمیاب، روتین، کورستین، و غیره می‌باشد؛ اما از میان مهم‌ترین محصول موجود در بازار مکمل غذایی، ژل رویال، است. خواص ژل رویال برای کودکان باور نکردنی است.

ژل رویال غذای مخصوص زنبور ملکه است؛ زنبورهای کارگر تنها در سه روز اول حیات خود از آن استفاده می‌کنند. این تفاوت تغذیه سبب شده رنبور ملکه به طور متوسط 5 سال عمر کند و طول عمر و زندگی زنبورهای کارگر تنها 45 روز باشد. تنها دلیل این تفاوت و راز طول عمر بیشتر ملکه در تغذیه متفاوت آن با ژل رویال است.

مزایای ژل رویال

هر زمان که فصل پاییز و زمستان شروع می‌شود، مطمئنا این مسئله که فرزندان ما برای مدرسه به انرژی بیشتری نیاز دارند و البته در زمستان سیستم ایمنی قوی‌تر سبب می‌شود تا آن‌ها کمتر مریض شوند یک مسئله کاملا جدی است.

برای احیا انرژی بیشتر بدن، انجام فعالیت‌های روزمره و داشتن برنامه غذایی قوی و سالم مکمل‌های غذایی خاصی وجود دارند که به صورت متفاوت توصیه می‌شوند. شاید بتوان گفت یکی از بهترین این مکمل‌ها مخصوصا برای کودکان ژل رویال است. ژل رویال یک مایع بسیار مغذی و دارای بافت ضخیم و سفید رنگ با بو و طعم خاص می‌باشد.

از خواص ژل رویال برای کودکان می‌توان به مکملی غذایی ایده‌آل برای آن‌ها اشاره کرد؛ چرا که دارای خواصی مانند انواع ویتامین‌های گروه B، اسید آمینه، ویتامین E، بیوتین، گوگرد، فسفر و پروتئین‌های مناسب بدن انسان اشاره کرد. البته کیفیت‌های مختلفی از ژل رویال در بازار وجود دارد که بهترین نوع آن با حداقل 10 درصد هیدروکسی سدیم است.

هانیلی با همکاری بهترین زنبورداران با کیفیت‌ترین ژل رویال را برای شما آماده فروش کرده است.

ژل رویال با کیفیت را مستقیم از تولیدات زنبورداران متعهد و صادق خرید کنید

خرید ژل رویال

تومان 450,000

جدول ویژگی های مهم ژل رویال هانیلی
🚩 سال برداشت 1402
💡 نحوه ارسال داخل یخدان یونولیتی و همراه یخ
📦نحوه نگهداری  نگهداری در فریز باید انجام شود
📦وزن ژل رویال  15 گرم
🤵 شهرهای قابل سفارش  شهرهای آذربایجان شرقی و غربی – تهران
شناسه محصول: jris دسته: برچسب:
اطلاعات بیشتر

نحوه و زمان مصرف ژل رویال:

خواص ژل رویال برای کودکان متعدد است؛ اما به دلیل داشتن طعم و بوی قوی ممکن است مصرف آن برای بعضی از بچه‌ها خوشایند نباشد، بنابراین در حالت‌های مختلف مانند کپسول یا آب نبات تهیه شده است. اگر ژل رویال  به صورت نوشیدنی باشد، آن‌را در قوطی‌های با قاشق کوچک برای اندازه‌گیری دوز مناسب مصرف آن قرار داده‌اند. برای مصرف ژل مایع بهتر است از قاشق پلاستیکی یا چینی استفاده شود؛ چرا که استفاده از قاشق فلزی سبب ایجاد واکنش‌های شیمیای متعدد و از بین بردن بعضی از ویتامین‌های موجود در ژل می‌شود.

بهترین زمان مصرف ژل رویال برای کودکان صبح قبل از خوردن صبحانه است. همچنین در زمان مصرف بهتر است با آب میوه یا توت فرنگی که طعم بهتری دارد استفاده شود.

خواص ژل رویال برای کودکان

ژل رویال بهترین مکمل تغذیه‌ای جهت حفظ سلامتی  است؛ یکی از مهم‌ترین خواص ژل رویال برای کودکان، نوعی روش درمانی برای نوزادان است که رشد کمتری به دلیل اختلال در سیستم ایمنی و اشتهای کم داشته‌اند؛ اما با این وجود ژل رویال برای نوزادانی که رشد کاملی نیز داشته‌اند سبب قوی تر شدن آن‌ها می‌شود.

از خواص ژل رویال برای کودکان می‌توان به عاملی تحریک کننده و متعادل کننده سیستم عصبی اشاره کرد؛ همچنین برای کودکان و نوجوانان در مرحله رشد انرژی اضافی تولید کرده و باعث می‌شود در طول تحصیل و رقابت‌های ورزشی انرژی و مواد مغذی کافی به بدن آن‌ها برسد.

ژل رویال در بدن کودکان سبب فعالیت بهتر سیستم ایمنی بدن آن‌ها شده و باعث می‌شود تا در برابر سرما خوردگی یا آنفولانزا مقاوم‌تر بوده و در کل به تقویت سیستم ایمنی بدن آن‌ها کمک می‌کند.

بر اساس یک آزمایش انجام شده توسط پزشکان دانشگاه فلورانس ایتالیا، بر روی 42 نوزاد که از ژل رویال تغذیه شده بودند، نتایج شگفت انگیزی به دست آمده است. تمام نوزادان وزن طبیعی خود را به دست آورده، به علاوه سیستم ایمنی بدن آن‌ها تقویت شده بود؛ همچنین تعداد گلبول‌های قرمز آن‌ها افزایش پیدا کرده است. این تغییرات فوق العاده مثبت به راحتی با مصرف هر داروی امکان‌پذیر نیست.

از مزایای دیگر ژل رویال برای کودکان می‌توان به یکی از مطالب منتشر شده در سال 2008 اشاره کرد که زوجی برای افزایش سیستم ایمنی بدن دخترشان در سفر به تایلند با مصرف روزانه یک سوم قاشق غذاخوری ژل رویال اثرات باور نکردنی آن را مشاهده کرده‌اند.

 

آیا ژل رویال ممکن است برای کودکان ضرر داشته باشد؟

سال‌هاست خواص ژل رویال برای کودکان ثابت شده است. اما همه مواد ممکن است برای افرادی دارای عوارض جانبی منفی نیز باشند. در این بخش به اثرات جانبی مختلف ژل رویال در کنار مزایای بسیار آن می‌پردازیم.

بعضی افراد به زنبورها و یا عسل آلرژی دارند و این نوع حساسیت یا آلرژی آن‌ها ممکن است گاهی خفیف یا بسیار شدید باشد.

برخی از عوارض جانبی منفی گزارش شده از ژل رویال که سبب تشدید آلرژی افراد شده است عبارتند از:

  • تماس درماتیت با نشانه‌های مانند خشکی پوست، التهاب یا خارش
  • تشدید آسم
  • آنافیلاکسی (واکنش شدید آلرژیک)
  • ورم
  • سرفه و عطسه
  • آب ریزش چشم یا بینی
  • ناراحتی معده

به غیر از این موارد هیچ مورد دیگری در مورد مضرات ژل رویال وجود نداشته و ثبت نشده است؛ بنابراین اگر سابقه بیماری آلرژی یا حساسیت شدید در خانواده خود دارید، بهتر است قبل از مصرف ژل رویال برای کودکان با پزشک خود مشورت کنید.

در مورد ژل رویال بیشتر بخوانید

برای نجات زنبورهای عسل چه کار میتوان کرد؟

مدت زمان طولانی‌ست که زنبورها در کنار انسان‌ها حتی در محیط شهری زندگی می‌کنند. اما با کاهش جمعیت  زنبورهای عسل از سال 2006 تا کنون محققان در تلاشند تا راهی برای نجات زنبورهای عسل از خطر انقراض بیابند. چرا که بسیاری از گیاهان و درختان میوه بدون وجود زنبور عسل قادر به گرده‌افشانی نیستند. بنابراین اگر زنبورهای عسل از […]

0 comments

دیدگاهتان را بنویسید