عسل های هانیلی

ناموجود

بسته ویژه تست عسل

بسته تست عسل

تومان 19,000تومان 20,000
تخفیف!
ناموجود
تومان 120,000
ناموجود
تومان 150,000تومان 400,000

همه سوالات شما در مورد عسل طبیعی

خب اگر بخوایم خیلی خلاصه جواب بدیم باید بگیم که به این راحتی ها نیست و عسل طبیعی فقط از طریق آزمایش های تخصصی در آزمایشگاه های مواد غذایی با استفاده از سنجش پارامترهای مختلف قابل تشخیص هست. این آزمایش ها اغلب هزینه بر هستند. شاید برای شما راحت ترین کار پرس و جو و پیدا کردن یک زنبوردار متعهد و کار درست باشه. البته ما به جای شما هر دو کار رو انجام دادیم و هم زنبوردارهامون رو با دقت انتخاب کردیم و هم عسل ها رو آزمایش کردیم تا از کیفیت و طبیعی بودن اون ها اطمینان پیدا کنیم.

یک نکته کوچولو:

تشخیص عسل طبیعی از عسلی که کمی با  شکر تغذیه شده باشه خیلی سخته ولی معمولا عسل های مصنوعی و کاملا تقلبی که در کارگاه های زیر زمینی تولید می شوند یک نشونه دارند که میتونید با دقت کردن به میزان شفافیت عسل تشخیص بدید که عسل طبیعی هست یا نه

  • عسل های مصنوعی و تقلبی اغلب شفاف هستند و پشت شیشه عسل واضح تر دیده می شود.
  • عسل طبیعی و یا تغذیه شده با شکر به علت وجود گرده های گل و بعضی ناخالصی های مفید کدر هستند و پشت شیشه عسل به راحتی دیده نمی شود.

تضمین کردن کیفیت مواد غذایی فقط از طریق ارایه برگه آزمایش و تضمین مطابقت برگه آزمایش و محصول دریافت شده امکان پذیر است.

خب ما در صفحه هر محصول تصویر برگه آزمایش رو گذاشتیم و با شرافت خودمون به عنوان بنیانگذاران هانیلی کیفیت عسل ها رو تضمین می کنیم. هیچ ثروت و پولی برای ما از شرافت خودمون بالاتر نیست و ما به دنبال کسب حلال هستیم.

اگر نیاز به اطمینان بیشتری داشته باشید می تونید عسل ها رو به آزمایشگاه بفرستید و اگر مغایرت قابل توجهی با نتایج آزمایش های ما وجود داشت ما حاضریم کل مبلغ آزمایش و مبلغ عسل رو برای شما عودت بدیم. این عودت فوری و بدون هیچ بهانه ای خواهد بود.

خب سوال خوبی پرسیدید، عسل یه ماده اشباع از قند است و همه موادی که نوعی ماده اشباع هستند به مرور و با افت دما در زمستان شروع به شکرک زدن می کنند

این فرایند یه واکنش فیزیکی عادی هست و تو همه عسل های طبییعی و غیر طبیعی و حتی عسل های تقلبی هم رخ میده و ربطی به این نداره که زنبور شکر خورده باشه یا نه. 

عسل رو بهتره به همین شکل رس بسته مصرف بکنید اما اگر دوست نداشتید می تونید با حرارت غیر مستقیم و با قراردادن ظرف عسل در آب گرمی که حرارت مستقیم نداشته باشه عسل رو به حالت اولیه برگردونید. 

یک توصیه: عسل رو اگر بیش از حد اندازه بدید مواد مغذی و آنزیم های اون کاهش پیدا می کنه. 

ما عسل رو در سطل های بزرگ ویژه مواد غذایی نگه داری می کنیم و بعد از اینکه سفارش رو دریافت کردیم عسل رو در ظرف های پت بسیار با کیفیت بسته بندی می کنیم و بعد از شرینک کردن به همراه یک ضربه گیر فومی داخل کارتن های پستی قرار می دهیم. تا کنون هیچ موردی از ضربه دیدن و آسیب به بسته های پستی ما گزارش نشده و بسته ها سالم به دست شما می رسد.

توصیه ما اینه که بعد از دریافت بسته عسل رو به ظرف های شیشه ای منتقل کنید و به دور از نور آفتاب نگه داری کنید.

ما با شرکت پست دولتی ایران قرار داد داریم. پس از اینکه ثبت سفارش کردید و سفارش توسط ما دریافت شد. همان روز یا یک روز بعد سفارش تحویل شرکت پست در شهر تبریز میدیم و بسته به نوع پستی که انتخاب کردید و شهری که به عنوان مقصد انتخاب کردید سه الی 5 روز بعد طول میکشه تا سفارش به دستتون برسه. 

بعضی مواقع به خاطر شلوغی و ترافیک پستی در مواقعی مانند عید نوروز ممکن است یک الی دو روز هم تاخیر وجود داشته باشد. اما مسئولیت محصول تا لحظه رسیدن به دست شما به عهده ماست و نیاز به نگران بودن نیست. 

محمد خاهانی
به سوالات شما پاسخ می دهم

اگر سوال دیگه ای دارید که در لیست بالا نتونستید جوابش رو پیدا بکنید یا هنوز چیزی برای شما مبهم هست میتونید با شماره من تماس بگیرید تا با هم گپ بزنیم 

شماره تماس: 09027817171