قوانین و مقررات هانیلی

نحوه تحویل

سفارش شما نهایتا ظرف 3 تا 5 روز کاری پس از خرید، از طریق پست دولتی ارسال خواهد شد. بعضی سفارشات که نیاز به آماده سازی و ارسال از طریق اتوبوس دارند با هماهنگی قبلی به اطلاع شما خواهد رسید.

در صورتی که به هر دلیل از محصول خریداری شده رضایت کافی نداشتید هانیلی با شرایط زیر امکان مرجوع کردن محصول را فراهم کرده است

شرایط مرجوع کردن عسل به زنبورداران

بعد از خرید عسل و یا سایر فرآورده های زنبورعسل از زنبورداران در صورتی که به هر دلیلی از خرید خود رضایت نداشته باشید و بیش از یک دهم از وزن محصول را مصرف نکرده باشید می توانید درخواست ارجاع را با شماره 09027817171  مطرح کنید.

ما  معیارهای سخت گیرانه ای برای پذیرش زنبوردار در سایت هانیلی به کار میگیریم و علاوه بر آزمایش عسل در آزمایشگاه های معتبر، اعتبار محلی زنبوردارها را هم پرس و جو می کنیم و به طور مرتب به آن ها سر میزنیم. در نتیجه احتمال اینکه عسل بی کیفیت یا تقلبی به دست مشتری برسد بسیار پایین است. با این حال در صورت عدم رضایت مشتری امکان مرجوع کردن کالا به آسانی وجود دارد.

هزینه ارجاع کاملا به عهده هانیلی است

بعد از اینکه محصول مرجوعی به دست هانیلی رسید امکان خرید مجدد از یک زنبوردار دیگر و یا عودت کامل مبلغ به مشتری وجود دارد.

 

چطور عسل خریداری شده را مرجوع کنیم؟

  1. اگر مطمئن هستید که بیش از یک دهم وزن محصول را مصرف نکرده اید کافی است با واحد پشتیبانی هانیلی تماس بگیرید و تصمیم خود را برای ارجاع محصول اطلاع دهید.
  2. درب ظرف عسل را محکم ببندید و آن را در داخل یک کیسه فریزر بگذارید و دور آن را با چسب 5 سانتی محکم کنید
  3. برای احتیاط مجددا در داخل یک کیسه نایلونی ضخیم تر قرار دهید و آن را محکم کنید
  4. بسته را به نزدیک ترین پیشخوان پستی ببرید و از مسئول بسته بندی بخواهید تا آن را در داخل یک کارتن کوچک متناسب را اندازه ظرف بسته بندی کند.
  5. ممکن است بعضی مراکز پستی به خاطر ممنوعیت ارسال مایعات از ارسال آن خودداری کنند ولی اگر از وجود نایلون و نوع ظرف پلاستیکی حاوی عسل مطمئن شوند ارسال را انجام می دهند
  6. آدرس گیرنده و فرستنده را به دقت روی بسته بنویسید.
  7. آدرس هانیلی به صورت کامل به شرح زیر است: آذربایجان شرقی – تبریز – ابوریحان جنوبی – دویست دستگاه – کوی زیبا – پلاک 456 – طبقه 4
  8. از مسئول ارسال بخواهید تا بسته را به صورت سفارشی ارسال کند و از گزینه های اضافی ارسال شامل  شناسه الکترونیک، دو قبضه، آگهی تحویل و… استفاده نکند تا هزینه ارسال کاهش پیدا کند.
  9. بعد از ارسال از رسید پستی یک عکس واضح تهیه کنید و در تلگرام یا واتس آپ به شماره 09027817171 ارسال کنید
  10. شماره کارت خود را که باید مطابق با نام سفارش دهنده باشد به شماره بالا ارسال کنید
  11. هانیلی هزینه عسل باقی مانده و هزینه ارسال پستی را بعد از دریافت محصول به شماره کارت شما عودت خواهد داد و یا امکان خرید مجدد را فراهم خواهد کرد