عسل تک نفره و انواع بسته‌بندی آن

عسل طبیعی با دارا بودن خواص غذایی و دارویی فراوان، منبع آنتی‌اکسیدان‌های ضروری برای بدن است؛ همچنین به عنوان یکی از بهترین مواد شناخته شده که می‌تواند سلامتی بدن را تضمین کند، در بسته‌بندی‌های مختلف و حتی به‌شکل عسل تک نفره در بازار موجود می‌باشد.

آیا می‌دانید که معمولا عسل‌ تک نفره را به چه شکلی بسته بندی می‌کنند؟ دستگاه‌هایی که قادر به بسته‌بندی عسل در بسته‌های کوچک و تک نفره می‌باشند، را ساشه می‌نامند. ساشه معمولا بسته‌های بسیار کوچکی بوده که تنها یک طرف آن‌ها باز بوده که پس از قرار گرفتن عسل در آن‌ها، پلمپ می‌شوند، تا عسل در معرض هوا قرار نگیرد.

عسل تک نفره 1

 

انواع بسته‌بندی عسل به عنوان شیرین‌کننده

شکر و عسل هر دو مواد شیرینی هستند که به عنوان چاشنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما همیشه ما را بر سر دوراهی انتخاب قرار می‌دهند. عسل‌های یک نفره بهترین گزینه‌ به عنوان شیرین‌کننده  هستند. مخصوصا که با شروع فصل سرما اضافه کردن تنها یک پاکت از عسل تک نفره طبیعی به یک فنجان چای باعث التیام، آرامش، قدرت و سرزندگی شما می‌شود.

عسل تک نفره 2

اما این ماده شیرین و خوشمزه تنها یک خوراکی دلپذیر نیست. بلکه به دلیل داشتن خواص درمانی فراوان برای پوست در تهیه انواع کرم‌ها، صابون‌ها، محصولات زیبایی پوست و داروها کاربرد دارد. برای استفاده راحت‌تر در هر نوبت درست کردن یک ماسک عسل شما می‌توانید حتی در مسافرت با همراه داشتن یکی پاکت عسل تک نفره، ماسک خود را تهیه کنید.

 

عسل تک نفره 4

عسل مانوکا از گرده گلی به همین نام در نیوزیلند و استرالیا توسط زنبورهای عسل تولید می‌شود و به دلیل گرده متفاوت گیاه مانوکا از سایر عسل‌های دیگر متمایز می‌باشد. البته به علت تمایز این نوع عسل قیمت آن از سایر انواع عسل گران‌تر است به همین دلیل برای تهیه ارزان‌ و به صرفه‌تر عسل مانوکا، استفاده از نوع عسل تک نفره مانوکا بسیار رایج است.

عسل تک نفره 5

 

استفاده راحت‌تر از عسل تک نفره

یک بسته بندی کوچک، محکم و بهداشتی عسل تک نفره برای هر فرد، این امکان را فراهم ساخته تا به راحتی در مسافرت، هواپیماها، هتل‌ها، رستوران‌ها و مراسمات مختلف بتوان از این ماده غذایی شگفت‌انگیز استفاده کرد.

 

عسل تک نفره 6

خواص ضد التهابی و آنتی‌باکتریال عسل سلامت چشم‌ها را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین عسل یکی از موثرترین آرام‌بخش‌هایی است که از گذشته تا کنون برای تسکین درد چشم و کمک به درمان آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. معجون چای و عسل برای آرامش چشم‌ها در محیط کار شما می‌تواند بسیار مفید باشد. استفاده از عسل در بسته‌بندی‌های عسل تک نفره بهترین گزینه در محل کار شماست.

عسل تک نفره 6

عسل برای کودکان یک ماده غذایی مفید و مناسب است که اثرات قابل توجهی در رشد آن‌ها دارد. همچنین بهتر است که در غذای آن‌ها جایگزین شکر شود. شاید استفاده از انواع عسل‌های کیلویی برای استفاده کودکان کمی دشوار باشد. عسل تک نفره برای استفاده کودکان بسیار راحت‌تر خواهد بود.

عسل تک نفره 7

عسل تک نفره تنها در بسته‌بندی پلاستیکی ارائه نمی‌شود؛ بلکه در ظروف شیشه‌ای نیز قابل عرضه است.

عسل تک نفره 7

شما با کدام یک از بسته‌بندی‌های عسل راحت‌تر هستید؟ آبا دوست دارید عسل را به شکل بسته‌های تک نفره یا به صورت کیلویی تهیه کنید؟خوشحال خواهیم شد در بخش نظرات، صحبت‌های شما را در این مورد بخوانیم.

دیدگاهتان را بنویسید